• Doneer eenmalig

Eenmalig doneren kan vanaf elk bedrag. Doneer snel en gemakkelijk online. Direct geld overmaken kan natuurlijk ook.

Doneer eenmalig
  • Doneer vaker

U kunt per maand, kwartaal, half jaar of jaar een vast bedrag doneren via automatische incasso. U machtigt ons en hebt er verder geen omkijken naar.

Doneer vaker
  • Schenken met belasting­voordeel

Met een periodieke schenking zijn donaties fiscaal aftrekbaar. Zo helpt u nog meer leprapatiënten met hetzelfde bedrag.

• Een nalatenschap

Ook als u er niet meer bent, kunt u meehelpen om lepra de wereld uit te krijgen.

• Kom in actie

Word vrijwilliger of organiseer zelf een actie. Al met een paar uurtjes tijd kunt u verschil maken in het leven van leprapatiënten.

Bestel de donatiebox Word vrijwillger

Leprakliniek

“Dr. Bhattacharya verricht wonderen dankzij uw hulp”

Huub Stapel bezocht een speciale leprakliniek in India. Hier ontmoette hij dokter Bhattacharya: “Ik vroeg me af waarom deze mensen niet eerder naar de dokter waren gegaan. Hij vertelde dat onwetendheid de hoofdreden is waarom talloze leprapatiënten in India nog steeds niet ontdekt zijn. En dat het om die reden zo belangrijk is dat lokale artsen worden opgeleid om de eerste verschijnselen van lepra te herkennen. Hoe eerder lepra ontdekt wordt, hoe minder onherstelbare schade het veroorzaakt.

Zo wordt uw donatie besteed

Met uw donatie zorgt u ervoor dat we leprapatiënten zo vroeg mogelijk kunnen opsporen, behandelen en helpen met revalideren. We zijn blij met elk bedrag dat u kunt en wilt missen. Zo besteden we elke gedoneerde euro.

Zo wordt uw donatie besteed

Schrijf u in voor de e-mailnieuwsbrief of volg ons op social media.