• Doneer eenmalig

Eenmalig doneren kan vanaf elk bedrag. Doneer snel en gemakkelijk online. Direct geld overmaken kan natuurlijk ook.

Doneer eenmalig
  • Doneer vaker

U kunt per maand, kwartaal, half jaar of jaar een vast bedrag doneren via automatische incasso. U machtigt ons en hebt er verder geen omkijken naar.

Doneer vaker
  • Schenken met belasting­voordeel

Met een periodieke schenking zijn donaties fiscaal aftrekbaar. Zo helpt u nog meer leprapatiënten met hetzelfde bedrag.

• Een nalatenschap

Ook als u er niet meer bent, kunt u meehelpen om lepra de wereld uit te krijgen.

• Kom in actie

Word vrijwilliger of organiseer zelf een actie. Al met een paar uurtjes tijd kunt u verschil maken in het leven van leprapatiënten.

Bestel de donatiebox Word vrijwillger

Het verhaal van Umesh

"Ik ben vooral heel blij dat ik geen verminkingen heb opgelopen"

Umesh (12) heeft lepra gekregen via zijn oudere broer. Die was op zijn beurt weer besmet door Bikram, een jongen die bij hun in de buurt woont. We onderzochten Umesh en zijn broer preventief. Een nieuwe methode waarbij we directe contacten van leprapatiënten onderzoeken op lepra. Zo kwamen we erachter dat Umesh en zijn broer ook geïnfecteerd waren.

Zo wordt uw donatie besteed

Met uw donatie zorgt u ervoor dat we leprapatiënten zo vroeg mogelijk kunnen opsporen, behandelen en helpen met revalideren. We zijn blij met elk bedrag dat u kunt en wilt missen. Zo besteden we elke gedoneerde euro.

Schrijf u in voor de e-mailnieuwsbrief of volg ons op social media.