Handgeweven placemats

Verkoopprijs € 24,00
Beschrijving

Aan de voet van het Himalayagebergte in Noord-India ligt de stad Dehradun. Hier startte Duitse missionaris Agnes Kunze in 1962 een kleine weefgemeenschap waar dertig leprapatiënten onderdak en medische zorg kregen, en een inkomen konden verdienen als garenspinner of textielwever. Ze zette een grote werkplaats op, voorzien van spinnewielen en weefgetouwen, en trainde de leprapatiënten in spin- en weeftechnieken. Lees meer >>

Aantal stuks: 6 placemats

Let op! Al onze webshop textielproducten kunnen een extra levertijd hebben van 2-10 werkdagen i.p.v. 2-5 werkdagen.

Heb je een voorkeur voor kleur? Geef dit alsjeblieft aan in het balkje 'Aantekeningen en speciale verzoeken' in je winkelwagen. Kleurenopties staan hieronder.

Detailfoto's:

Placemats detail1   Placemats detail2

Op voorraad:

2X lichtblauw, 1X lila, 1X donkergroen, 2X grijs met strepen, 4X lichtpaars met strepen, 2X lichtgroen met strepen en 4X lichtbruin met strepen

Placemats blauw lichtpaars   Placemats streep grijs paars lichtbruin

placemats 1 kleur   placemats strepen 4

Winkelwagen

Winkelwagen is leeg

Koop een boek en steun de leprabestrijding!

Bij online aankoop van een boek bij YouBeDo kunt u de Leprastichting steunen zonder dat het u iets extra's kost!

Shop met voordeel voor de Leprastichting >>