83% van onze inkomsten wordt besteed aan onze doelstellingen. Van elke uitgegeven euro besteden we dus 17 cent aan zaken die nodig zijn om ons doel te kunnen bereiken en de organisatie daarvoor op orde te houden. Denk bijvoorbeeld aan de huur van ons kantoorgebouw, uitgaven voor fondsenwerving, maar ook aan de totale salariskosten van onze medewerkers.

Het jaarinkomen van onze directeur Linda Hummel bedraagt € 120.987,- (inclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering). Hierbij volgt de Leprastichting de Beloningsregeling voor Directeuren van brancheorganisatie Goede Doelen Nederland. De leden van de Raad van Toezicht ontvangen geen salaris of andere vergoedingen. Lees hier meer over ons beloningsbeleid.