Alle leden doen dit belangeloos, zij ontvangen géén vergoeding voor hun werk. Nieuwe leden worden op basis van hun specifieke deskundigheid benoemd door de Raad zelf voor een periode van 4 jaar, met de mogelijkheid tot herbenoeming voor een tweede termijn.

In onze statuten vindt u wat de verantwoordelijkheden en taken zijn van onze Raad van Toezicht. Zodra er een vacature ontstaat binnen de Raad van Toezicht, zullen wij dit middels een vacature op onze website kenbaar maken. Hierin kunt u ook het profiel van de gewenste kandidaat terug vinden.

Samenstelling van de Raad van Toezicht

  • Dhr. Drs. A. (Bram) van Ojik, Lid Tweede Kamer– Voorzitter
  • Mw. N. Tromp, MSc, PhD – Wetenschappelijk Onderzoek
  • Dhr. R.L.J. Greveling RA – Financiën
  • Mw. E.J.C. Bongers MBA – HRM en Governance
  • Mw. Drs. D.M.P.J. Go–Feij MBA – Fondsenwerving & Communicatie
  • Dhr. Dr. M.R.A. van Cleeff – Projecten en Gezondheidszorg

Schrijf u in voor de e-mailnieuwsbrief en ontvang nieuws en informatie over acties of volg ons op social media.