De 376 miljoen euro die de Postcode Loterij dit jaar doneert aan goede doelen is verdeeld over  123 organisaties, waaronder de Leprastichting. In totaal heeft de loterij sinds 1989 ruim 6,2 miljard euro geschonken aan  honderden  goede doelen  en maatschappelijke initiatieven.

Sinds 1996 ontvangt de Leprastichting jaarlijks 1,35 miljoen euro van Nationale Postcode Loterij. Ook dit jaar ontvangen we steun voor onze leprabestrijding. We zijn de 3 miljoen deelnemers van de Postcode Loterij daar ontzettend dankbaar voor! Dankzij hun steun kan de Leprastichting projecten blijven ondersteunen die essentieel zijn voor een succesvolle bestrijding van lepra.

Fotocredits: Roy Beusker Fotografie