Ontvangt u van ons altijd een acceptgiro bij een brief? Dan betekent dit dat u over ongeveer een jaar niet meer kunt doneren via het bekende gele formulier. Uw steun is echter nog steeds hard nodig om een wereld zonder lepra te bereiken. Daarom proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het zoeken naar alternatieve manieren om te doneren. Zo hebben we u de afgelopen tijd al kennis laten maken met het scannen van een QR-code en met online bankieren.

Structurele machtiging
Natuurlijk kunt u ook doneren via een structurele machtiging. Voor u betekent dit dat u er geen omkijken meer naar heeft . U geeft ons hiermee namelijk toestemming om periodiek (bijvoorbeeld per maand of per kwartaal) een donatie te incasseren. Veel van onze donateurs maken hier al gebruik van. Voor ons als goed doel betekent deze manier van doneren dat we meer zekerheid hebben over onze inkomsten.

Eenmalige machtiging
Een andere mogelijkheid om te doneren is het geven van een eenmalige machtiging. U vult dan per keer een formulier in (en stuurt deze in een portvrije envelop naar ons terug) waarna wij het door u gekozen bedrag eenmalig van uw rekening afschrijven. Voorafgaand hieraan krijgt u van ons dan op papier een aankondiging. Ook is het altijd mogelijk om het bedrag binnen 8 dagen terug te laten boeken (storneren).

Vragen?
Heeft u nog vragen over alternatieve mogelijkheden om te doneren? Neem dan contact op met Petra of Martha van onze donateursservice via telefoonnummer 020-5950500. U kunt ze natuurlijk ook een email sturen via info@leprastichting.nl.

Schrijf u in voor de e-mailnieuwsbrief en ontvang nieuws en informatie over acties of volg ons op social media.