Het erfenisdossier is een handig document waarmee u gemakkelijk een overzicht maakt van uw bezittingen, financiën, verzekeringen, lidmaatschappen en overige zaken. Het is een leidraad bij het laten opstellen van een testament. Het is ook een handige bijlage bij uw testament voor het afwikkelen van uw nalatenschap.

De Leprastichting heeft een digitaal erfenisdossier ontwikkeld dat u eenvoudig kunt aanpassen en uitbreiden. Vraag het hieronder vrijblijvend aan.

Ik ontvang graag het erfenisdossier per e-mail.

Vul hieronder uw gegevens in en u ontvangt het digitale Erfenisdossier per e-mail.

Gegevens

Ja, de Leprastichting mag met mij bellen om te vragen of het document aan mijn verwachtingen heeft voldaan
    Ja, ik meld mij ook aan voor de nieuwsbrief
    *De Leprastichting legt uw gegevens vast conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Voor meer informatie lees onze privacyverklaring.