Dankzij uw steun werken we aan een wereld zonder lepra en uitsluiting als gevolg van een handicap. Vorig jaar hebben we mede dankzij u 7.165 gezondheidsmedewerkers en lokale vrijwilligers opgeleid. Zij spoorden vorig jaar 48.186 nieuwe leprapatiënten op en diagnosticeerden en behandelden hen. Om u een idee te geven, dat is circa de helft van het aantal inwoners van Deventer! Kijkt u hier voor onze resultaten in 2019.

Ik wil mijn donatie wijzigen of stopzetten

U geeft aan dat u uw donatie wilt wijzigen of zelfs wilt stopzetten. Dat laatste zouden we echt heel erg jammer vinden! Om ons werk te blijven doen zijn we afhankelijk van mensen zoals u. Jaarlijks komen er namelijk nog circa 200.000 nieuwe mensen met lepra bij. Dat betekent dat elke 2 minuten iemand op de wereld lepra krijgt. Terwijl lepra zo makkelijk te genezen is. Het allerbelangrijkste is dat we deze mensen zo snel mogelijk opsporen voordat ze anderen besmetten en zelf handicaps oplopen.
Voor € 15,- sporen we al één leprapatiënt op en voor € 35,- kunnen we hem/haar behandelen. Voor € 50,- kunnen we één medemens dus een compleet andere toekomst geven!

Puji krijgt de diagnose lepra
Gelito krijgt zijn medicijnen tegen lepra
Wondverzorging voor wonden aan gevoelloze voeten

Zou u uw machtiging daarom alstublieft niet willen stopzetten? Helpt u ons om samen lepra de wereld uit te helpen?

Wellicht is het maandbedrag voor u te hoog? Dan is het ook mogelijk dat u het maandbedrag verlaagt. Zou u dat willen doen?
Voor € 4,- per maand kunnen we dankzij u ieder jaar één persoon met lepra opsporen en genezen. Samen met u en onze andere donateurs komen we stapje voor stapje dichterbij ons doel: een wereld zonder lepra. Dat zou toch fantastisch zijn!? Alvast heel hartelijk bedankt!

Om het maandbedrag te wijzigen, kunt u bellen
naar 020 5950 500.

Ook als u alsnog uw donatie helemaal wilt stopzetten dan kunt u bellen naar 020 5950 500.

Schrijf u in voor de e-mailnieuwsbrief en ontvang nieuws en informatie over acties of volg ons op social media.