2040 komt steeds dichterbij: de eindstreep waarbij we verwachten dat er geen nieuwe leprabesmettingen meer zullen zijn. Samen zijn we zover gekomen. Dankzij uw trouwe steun. Hiervoor willen wij u persoonlijk bedanken en nodigen u daarom graag uit voor een bijeenkomst in het prachtige auditorium van Naturalis in Leiden op woensdag 18 september a.s.

Meld u aan

Ja, ik ben graag aanwezig bij de donateursbijeenkomst op woensdag 18 september 2024
De Heer
Mevrouw

Programma 18 september 2024

13.00 uur
Registratie en ontvangst

13.30 uur
Linda Hummel, directeur Leprastichting

13.35 uur
Oorsprong en verspreiding van lepra in Suriname
Henk Menke, dermatoloog (niet praktiserend)
en medisch historicus

14.10 uur
Pauze

14.35 uur
Stigma en lepra
Dr. Ruth Peters, universitair docent Wereld Gezondheid aan het Althena instituut, Faculteit Bètawetenschappen, Vrije
Universiteit Amsterdam

15.10 uur
Relatie tussen stigma en preventie van lepra
Wim van Brakel, medisch directeur Leprastichting

15.45 uur
Afsluiting
Linda Hummel, directeur Leprastichting

15.50 uur
Hapje en een drankje

16.30 uur
Einde

Na afsluiting van het programma is een gratis bezoek aan het museum op eigen gelegenheid mogelijk tot 17.00 uur.

Locatie:
Naturalis, Darwinweg 2, Leiden