Help mee mening geven

Wil je met ons meedenken?

Update: We hebben genoeg aanmeldingen voor dit onderzoek! Dankzij mensen zoals jij kunnen we onze communicatie middelen verbeteren en uiteindelijk meer leprapatiënten helpen. Wil je later nog met ons meedenken? Stuur ons een berichtje.

Dankzij onze donateurs kunnen wij lepra de wereld uit helpen. Onze donateurs zijn heel belangrijk voor ons en daarom willen we jou graag beter leren kennen en de kans geven jouw mening te delen. Door middel van dit onderzoek willen we onze communicatie en website verbeteren, zodat we deze nóg beter op jouw behoefte kunnen afstemmen.

Wat houdt het in?

Graag nodigen we je uit voor een interview van ongeveer 1 uur op ons hoofdkantoor in Amsterdam (naast het Amstelstation gelegen). Deelnemers krijgen een YouBeDo boekenbon van €20,00 en eventuele reiskosten vergoed.

Help ons door je mening te geven

Geef je dan nu op via dit formulier hiernaast. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Alvast hartelijk bedankt voor jouw interesse.

Werkt het formulier niet? Je kunt ons ook een mailtje met je gegevens sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Meer informatie over ons leprawerk

Werkwijze footer

Onze werkwijze >>

Madagascar water halenJaarverslagen >>

Projecten footerLeprastichting projecten >>

Ja, ik wil graag meedoen aan dit onderzoek!

Aanhef*

Naam*
Vul uw achternaam in.

Postcode