KreaDoe Kraam Leprastichting 2015

KreaDoe 2017! Komt u ook?

DenDennis KreaDoe2016

14 september 2017

De hobbybeurs KreaDoe staat weer voor de deur. Vijf dagen lang rondneuzen bij kraampjes met handwerkspullen, wie wil dat nou niet? De beurs is van 1 tot en met 5 november in de Jaarbeurs in Utrecht, en de Leprastichting is er weer bij! U ook?

DenDennis op KreaDoe

Bij onze kraam ontvangen haakfanaten in ruil voor een donatie een haakpakket van de Rode Kater, Teckel Lotje of Catootje uit Jan, Jans en de Kinderen. Haakgoeroe DenDennis ontwierp belangenloos de haakpatronen. De opbrengst van de verkoop gaat naar de wereldwijde projecten van de Leprastichting. DenDennis: ‘Ook dit jaar kunnen we laten zien dat we met haken écht iets kunnen betekenen in de strijd tegen lepra.’ Kom dus zeker langs bij onze kraam 7.D062!

Like onze Facebook-pagina en blijf up-to-date voor de laatste KreaDoe-updates, nieuwtjes en .. winacties! >>

Rode Kater MoskouLia Vermeulen, initiatiefneemster van De Rode Kater op Reis , hielp vorig jaar mee als vrijwilliger op de KreaDoe. Dit was haar ervaring.

‘Ik vind het fijn om iets voor een ander te doen, omdat het mijzelf een goed gevoel geeft. Ik haak graag en heb al diverse Rode Katers, Lotjes en Catootjes gehaakt voor de Leprastichting. De haakpakketten verkopen op de Kreadoe sluit daar mooi bij aan. Ik vond het ontzettend leuk om te doen, want zeg nou zelf: je ontmoet mede-hakers, en je draagt bij aan de strijd tegen lepra. Dus twee keer raak. Ik ben er dit jaar zeker weer bij!’