Vrijwilligers collecteren voor de Leprastichting

Draagt u de Leprastichting een warm hart toe? Wilt u zich actief inzetten voor een wereld zonder lepra? Word dan vrijwilliger en help ons doel te bereiken. Eén persoon kan het verschil maken. Ook u! Honderden enthousiaste vrijwilligers gingen u voor. Ontdek wat u als vrijwilliger voor de Leprastichting kunt doen. Onderstaande is nog maar en greep uit de mogelijkheden. Binnenkort introduceren wij een actieplatform met nog meer inspiratie en ideeën.

Collecteren voor de Leprastichting

Word collectant

Rond Wereldlepradag (de laatste zondag van januari) vindt onze jaarlijkse collecteweek plaats.
Lijkt het u leuk om mee te lopen met de collecteweek? U kunt zich aanmelden als collectant via info@leprastichting.nl of 020-5950500

Wilt u meehelpen aan leprabestrijding en zelf een collecte organiseren? U kunt zich aanmelden als collectant via info@leprastichting.nl of de donateursservice bellen op 020-59 50 500. Binnenkort kunt u ook een online collecte organiseren. Zo kunt u vanuit huis de Leprastichting steunen. In oktober introduceren wij een actieplatform waarmee u dit stapsgewijs eenvoudig kunt organiseren. Samen zorgen we voor een wereld zonder lepra.

Vrijwiller Alie Kattenbeld in de Leprawinkel

Help mee in de Leprawinkel

De Leprawinkel is een kringloopwinkel in Deventer, waarvan de opbrengst naar de Leprastichting gaat. De winkel is ruim 40 jaar geleden opgezet en draait volledig op zo’n 50 vrijwilligers.

Hebt u een paar uur per week over om te helpen met de verkoop? We zijn altijd op zoek naar een paar extra handen. U kunt zich aanmelden als winkelvrijwilliger via de website van de Leprawinkel.

Het Nederlands Burgemeesters Elftal

Voetbal tegen lepra

Het Nederlands Burgemeesters Elftal (NBE) bestaat uit 30 burgemeesters die al ruim 25 jaar voetballen voor de Leprastichting. Het team speelt vooral tegen businessclubs van Betaald Voetbal Organisaties. Winnen doet het NBE in principe iedere wedstrijd door de cheque die de tegenstander na afloop overhandigt aan de Leprastichting.

Wilt u ook een wedstrijd spelen tegen het NBE? U kunt zich aanmelden als voetbalteam via de website van het NBE.