• Een testament in 5 stappen

Overweegt u een goed doel te laten delen in uw nalatenschap? Leg uw wensen eenvoudig vast in een testament, aan de hand van deze 5 stappen.

Ga naar de stappen
  • Goed voorbereid naar de notaris

Inventariseer uw wensen voor uw gesprek met de notaris. Het servicedocument ‘Voorbereid naar de notaris’ geeft u handige tips en advies.

Vraag het gratis document aan
  • Persoonlijk erfenisdossier

Met een persoonlijk erfenisdossier kunnen uw nabestaanden relevante informatie voor de afwikkeling van uw nalatenschap makkelijk terugvinden. Met het servicedocument ‘Erfenisdossier’ geeft u hen een helder overzicht.

Vraag het gratis document aan
  • Hoe kan ik nalaten aan de Leprastichting

Alle mogelijkheden voor nalaten aan de Leprastichting op een rijtje.

Hoe kunt u nalaten
  • Vraag gratis brochure aan

Wilt u meer informatie over nalaten aan de Leprastichting? Vraag dan onze gratis brochure of een vrijblijvend persoonlijk gesprek aan.

Meer informatie aanvragen

100% van uw nalatenschap komt ten goede aan de Leprastichting

Met elke bijdrage, groot of klein, komen we dichter bij onze droom; een wereld zonder lepra. Bovendien komt 100% van uw nalatenschap ten goede aan de Leprastichting. Als ANBI, een Algemeen Nut Beogende Instelling, hoeven wij namelijk geen erfbelasting te betalen over het bedrag dat u ons nalaat. Ook zijn we een Erkend Goed Doel en voldoen we aan de strenge kwaliteitseisen van het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF). Zo kunt u ervan uitgaan dat we zorgvuldig omgaan met iedere euro, en hierover verantwoording afleggen.

De brochure over nalaten aan de Leprastichting

Vraag de gratis brochure over nalaten aan

In de brochure kunt u onder andere lezen wat wij met uw bijdragen doen, hoe u zich kunt voorbereiden, en hoe het werkt bij de notaris. Vraag vrijblijvend de gratis brochure aan.

Barry Jager

Hebt u nog vragen?

Via het testament kunt u op een heel bijzondere manier bijdragen aan een wereld zonder lepra. Wilt u daar meer over weten? Ik ga graag met u in gesprek. Uiteraard is alles wat wij bespreken vertrouwelijk en bent u tot niets verplicht. Neemt u gerust contact met mij op via 020-595 05 31 of b.jager@leprastichting.nl