periodiek schenken

Geven met belastingvoordeel via een periodieke schenking

In 2030 willen we het aantal nieuwe patiënten met lepra met 90% verlagen. Ons werk vraagt dus om een lange adem en daarvoor is uw blijvende steun van cruciaal belang. Het is nu mogelijk om meer mensen met lepra te helpen, zonder dat het u extra geld kost. Hoe? Door ons met een periodieke schenking te steunen, is uw gift aftrekbaar voor de Inkomstenbelasting. U kunt in het rekenvoorbeeld lezen hoe dit werkt.

'Al vanaf 1981 steun ik de Leprastichting. Sinds 2004 schenk ik periodiek. Vanwege de fiscale voordelen. Mijn bijdrage is nu echt meer waard.’ Riet Blom

Uw steun van minimaal vijf jaar aan de Leprastichting stelt ons onder andere in staat om wetenschappelijk onderzoek naar doorbraken in leprabestrijding te financieren en ons belangrijke werk van opsporen en genezen ook op de lange termijn voort te zetten. Hoe werkt het precies?

Zou u ons willen steunen met een periodieke schenkingsovereenkomst?

Print het formulier [PDF] in tweevoud, vul beide versies in en stuur ze zonder postzegel naar:

Leprastichting
Antwoordnummer 19353
1000 WD AMSTERDAM

(u hoeft geen postzegel te plakken en wij sturen u een ondertekende versie retour)

Of vraag het formulier online aan en we sturen u de periodieke schenkingsovereenkomst toe met een brochure met extra informatie:

Brochure Periodieke schenking 3d

Periodieke schenkingsovereenkomst aanvragen >>

Vragen?

Als u nog vragen heeft, kunt u bellen met Petra van den Heuvel, 020 - 5950505 of e-mailen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Alles over periodiek schenken:

Hoe wordt je donatie besteedRekenvoorbeeld van het fiscale voordeel >

periodiekschenkenaanvragenbannerPeriodieke schenkingsovereenkomst aanvragen >

rietblombanner'Mijn bijdrage is nu echt meer waard' >