Lachende kinderen in een leprakolonie in India

Hebt u eerdaags iets te vieren? Een verjaardag? Een bruiloft? Een jubileum? Maak het extra bijzonder door uw gasten te vragen om donaties voor de Leprastichting in plaats van cadeaus. Met uw feest draagt u bij aan de strijd tegen lepra en laat u leprapatiënten meedelen in de feestvreugde.

Gratis donatiebox aanvragen

In de handige kartonnen donatiebox kunnen uw gasten hun gift deponeren. De box heeft een afmeting van 8 cm x 12 cm x 8 cm.

Gegevens

Donaties opgehaald?

Ontzettend bedankt! U kunt het totaalbedrag overmaken op IBAN-rekeningnummer NL84 INGB 0000 050 500 ten name van de Leprastichting. Per post versturen is niet veilig.

Het bruidspaar

De donatiebox van Jaco en Nathalie

“We hebben elkaar begin jaren negentig in India leren kennen. Het raakt ons erg dat het land de meeste nieuwe lepragevallen ter wereld telt. Omdat er jaarlijks nog steeds nieuwe gevallen worden ontdekt, willen we graag dat de opbrengst van ons trouwfeest wordt besteed aan vroege opsporing en diagnose.” Lees het hele verhaal.