Hardlopen voor een goed doel: Lepraloop

Lepraloop1Hou je van lekker lopen en gezelligheid? Doe dan op vrijdag 15 juni mee aan de Lepraloop! Je kan je voorinschrijven via de Lepraloop website of op de dag zelf inschrijven tot 19:00 uur in het strandpaviljoen Lage Duintjes. De afstanden zijn 5 of 10 kilometer (1 of 2 ronden). Na afloop krijg je tegen inlevering van je startkaart een drankje aangeboden bij de finish naast het strandpaviljoen.

Lopen voor leprabestrijding

De kosten voor deelname is 5 euro. Alle inschrijfgelden gaan naar de Leprastichting en de kosten worden door sponsoren betaald. Enthousiast geworden? Bekijk de leuke foto's van voorgaande jaren.

Loop jij 5 of 10 kilometer voor mensen die door lepra zelf niet meer kunnen lopen? Schrijf je nu in via op www.lepra-loop.webs.com >>

Waarom de Lepraloop?

Lepraloop Hans Corbijn

Hans Corbijn, geboren en getogen in Oostkapelle, organiseerde de eerste lepraloop in Oostkapelle in 2000. Tien jaar later organiseerde Hans de 2e editie en sindsdien is de Lepraloop een jaarlijks evenement! 'Ik hou van organiseren, hardlopen, de mooie natuur, mijn werk en iets voor een ander over hebben'.

Zelf een actie organiseren? Ben je op zoek naar inspiratie? Deze mensen gingen je voor >>