Allerlaatste haakpakketten in de verkoop!

Catootje met RK en lotje opisopWees er snel bij! Want de allerlaatste Jan, Jansen en de kinderen haakpakketten zitten in de verkoop.

Vanaf 1 januari 2018 verkopen we geen haakpakketten van de Rode Kater, Teckel Lotje en Catootje meer. Maar niet getreurd, u heeft nog een allerlaatste kans. De komende weken verkopen we de laatste voorraad. Dus grijp uw kans. Wees er snel bij, want OP is ook echt OP! De haakpatronen blijven en kunt u gewoon blijven bestellen in 2018.

Nieuw haakpatroon!

Niet alleen blijven we haakpatronen verkopen, we lanceren ook een heus nieuw haakpatroon van een figuurtje uit het stripverhaal Jan, Jans en de kinderen in het voorjaar van 2018. Haakgoeroe Dendennis zal dit patroon speciaal en geheel belangeloos voor de Leprastichting ontwerpen. Hij ontwierp ook de patronen voor de Rode Kater, teckel Lotje en Catootje. Benieuwd naar welk (vierde) patroon we aan onze collectie toevoegen?

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief en we houden je op de hoogte. Aanmelden e-mailnieuwsbrief >>

Haakpakketten:

LEP04WebsiteIMGHaakpakketRodeKater 1000x1000 px

Koop een Rode Kater haakpakket >>

LEP04WebsiteIMGHaakpakketLotje 1000x1000 px

Koop een Teckel Lotje haakpakket >>

CreaPakket Catootje

Catootje haakpakketten zijn net op! De haakpatronen van Catootje blijven gewoon beschikbaar.

Koop een Catootje haakpatroon >>